נשים קטנות -Petites femmes

כמה נחמד! אני מתחילה את האוסף הראשון שלי -נשים קטנות מעיסת נייר .

אני מקווה  שימצאו חן בעיניכם.

הראשונה : לא כל כך קנטה ,היא ניראת לי רגועה , הלבוש שלה מזכיר לי  בגד ים של שנות ה20  …

Je viens de commence ma premiere collection de petites femmes en papier mache, j'espere qu'elles vous plairont

La premiere: pas si petite que ca, elle a l'air tranquille dans son look qui me rappelle les maillots de bain des annees 20

השניה: אני קוראת לה "la parisienne", בגלל הכובע והמגפיים ,יש לה ביטחון ,היא רזה ,כמה היא רזה שזה לא חינוכי  אבל  :tres chic !!!

La dexieme:  je  l'appelle la parisienne avec son beret et ses bottes , elle a de l'assurance et elle est tres menue, si menue que c'est pas tres educatif 

השלישי : סיגנון אחר לגמרי, בשביל אחותי היא מזכירה לה את אוליב אישתו של  פופאי, למי שזוכר……

La troisieme: a un  style tout a fait different , ma soeur dit qu'elle lui rappelle Olive la femme de Popey pour ceux qui se souviennent

עע

עכשיו תמונה קבוצתי

Maintenant une photo de groupe

ועד אחד עם גברת צנונית ,לא בדיוק אישה אבל היא חושבת שהיא אישה ….

Et une autre avec Madame Radis ,ca sonne bien mieux en hebreu 

 

7 מחשבות על “נשים קטנות -Petites femmes

כתיבת תגובה

