שיפוץ והתחלה חדשה של יצרה עם נייר -renovation et creation papier

סיימתי שיפוצים בחדר שינה ומקלחת הורים ,אחרי חודשיים כמעט של בלאגן, אבק,קרטונים ושינה בסלון…..

הכל נמגר וטוב שכך !! מה שנשאר לי ! לעצב את החדר שינה  .

הבית שלי צבעוני מאוד ובסגנון אקלקטי, מה שאני אוהבת קונה או מייצרת לא מתחשבת באם זה מתאים או לא כי בסופו של דבר הכל עניין של טעם . בתי החמודה והיפה שלי אמרה לי שהסגנון בחדר שינה לא מתאימה לי ולא דומה לי ,וזה נכון וגם לא התכוונתי שזה מה שהייה אבל  נגררתי, זה מתחיל במוזאיקה למקלחת שלא רציתי יותר מדיי כפרי עד לבחירה המיטה , פריט אחד מזמין פריט שני ואלה בדיוק להפך מעקרונותיי עיצובי, לפני השיפוץ החדר שינה  היה צועק מרוב  צבע  עכשיו הכל  רגוע וסולידי , לרוב לבן או סוג של …ואפור ….

חדר שינה לפני השיפוץ

שוב חוזרת על ענייננו ,איך לעצב את החדר? מה לשים על הקירות?  אחרי מחשבות רבות בא לי לשים אותיות כלומר אות הראשונה של שמי ושל בעלי בשני צדדים של המיטה כאילו לסמן את השטח של כול אחד… לא להתבלבל….(בצחוק ובאהבה ) אז חיפשתי חיפשתי עד שנפלתי בהוראות איך לייצר אותיות מקרטון באתר של יעלי בלוג יצירה מדהים  . כמה נפלא! כמה פשוט ! תודה יעל ! ייאללה לעבודה !!!.  לא לקח לי  הרבה זמן לפני להתחיל  את המשימה כי לא  יכולתי  לדחות סיפוק (תבינו נכון …) . יצרתי את האותיות ,מרחתי במשחת עיצוב ואחר כך צבעתי   אותן באפור , לא הייתי כל כך מרוצה מעבודה הראשונה שלי עם נייר ,כמובן שלא יצאה כמו האותיות המושלמות של יעלי אבל בכל אופן תליתי אותן במחשבה  שאני יכלה להוריד מתי שאני רוצה ולהתחיל שוב מחדש . לא עצרתי שם אז שוב חשבתי ,לא יאומן כמה מחשבות בראש יש לי !? .

הפסקה וקצת תמונות …

זה מה שיצאה ! מה אתם חושבים ? התרגלתי עם הזמן ועכשיו שצברתי יותר ניסיון אני אוהבת אותן גם  לא מושלמות  …

לא ידעתי שיהיה לי כל כך כייף,  רציתי לדעת עוד ועד על  עיסת נייר ,איך מכינים ?  איך עובדים עם החומר ? התחלתי לעשות כמה דברים קטנים, לא כל כך מוצלחים ,רואים שאני בלי ניסיון  אבל לא חשוב אמשיך ללמוד והנה התוצאות

ליצן עשוי מקרטון ונייר עיתון 

סוג של ג'רפה גם מנייר 

לטאה מעיסת נייר בציפוי רובה למראה החלק

 חתול דייג מעיסת נייר 
חתול דייג מעיסת נייר שמצא כבר בית חם  
 לא משהו נכון ? לא נורה השתפר מחר …. כך התחיל בעצם סיפור אהבה שלי עם עיסת נייר …  .הם למעשה עבודות הראשונות שלי מאז הכנתי עוד שאני אראה לכם בפוסט אחר .

אבל נחזור על חדר שינה שוב , מעל המיטה יש תעלה למזגן,  בפנג  שווי אומרים שלא בריא לישון מתחת קורה ,מהקורס שעשיתי לפני הרבה שנים אמרו לי לתלות על הקורה חתיכת קני במבוק , לא אהבתי ולא עשיתי , פתאום התחשק לי לייצר 2  ציפורים מקרטון באותה שיטת עבודה  של אותיות ולתלות אותן .et voila

לאת לאת החדר משנה אווירה  יותר חם למרות הצבעים הקרים , צבעתי מסגרות לתמונות הילדים באפור,לבן ואדום , תליתי ציור שעשיתי מזמן ,צבעתי בלבן שידה  חומה ישנה  וגם מתלה  לבגדים, נשאר לי צבע אז גם כיסא צבעתי  , לצד שלי של המיטה  קניתי דום לבן שהוא גם ארגז שמכיל את כל הצמידים מנייר שעשיתי .מאמת החדר לא דומה לאופי שלי אבל אני אוהבת אותו , זה מה שחשוב ,מה זה אומר  עבורי ? שאפשר לאוהב כמה סגנונות ולשלב אותם , ולהתחדש….. !!!

כיסא צבוע בסגנון ישן לבן על אפור

שידה ישנה צבוע בלבן אם ידית מקריסטל ורגלים תואמים למיטה,מתלה צבוע בסגנון עתיק

סה"כ לא רציתי לקנות דברים או אביזרים חדשים , אני  קצת בעייתית ,  אני רואה פריט יפה אני מיד חושבת איך  אני יכולה לייצר אחד דומה ,לפעמים לא מצליחה אבל זה נותן לי כיוון למחשבה ורעיונות  ,  אני מאמינה שלהכין  חפץ לבד מביא סיפוק רב יותר  וערך סנטימנטלי יותר מאשר לקנות אותו .

אני ממשיכה לייצר בעיסת נייר ,ולפוסט הבא יש הפתעה משהו שאני מאמת מרוצה מהתוצאה  ולא מעיסת נייר .אז נתראה בפעם הבא !

תודה ושבוע נפלא לכולם !

ושוב סליחה על שגיאות כתיב !

שרה

כתיבת תגובה