סדנא בובות -Atelier poupee

לפני חודשיים הלכתי לסדנא בובות גרב ליותר דיוק בובות טוסיק (תבינו למה בהמשך )….

 יום אחד נכנסתי לבלוג של  יעלי   ( הבלוג שלה משך את תשומת ליבי פוסט אחרי פוסט  בגלל הנתינה שלה והלב הרחב וכמוון היצרות בעיסת נייר המיוחדות…) היא כתבה על  סדנת  בובות שהיא  השתתפה ומייד התאהבתי  ביצור ובפרצוף המצחיק של הבובות גרב שלה.  יצרתי קשר עם אנה , בחורה מקסימה שמעבירה את הסדנא  ושאלתי אותה מתי היא נמצאת  באזור שלי ,אני צריכה להגיד שההתכתבות עם אנה הייתה מאוד נעימה וחברותית ולא הייה לי  ספק שרציתי  להכיר אותה .

אחרי כמה שבועות כבר מצאתי את עצמי מכינה בובה בבית של עדנה (אישה מאוד סימפטית) בכפר סבא שארחה אותנו , התחלנו ב-18.00 בערב וחזרנו הבייתה אחרי חצות מרוצות מהתוצאות ומהעבודה הכייפי למרות השעות הארוכות והמאוחרות .

כל הערב עברנו באווירה מאוד נעימה בין הבנות מכל אזורים בארץ . אנה יודעת להכין סדנא בכייף וברוגע, יודעת להסביר ולהראות סבלנות . יצאתי מאוד נרגשת עם הבובה המדהימה שלי שכבר נמצאת בחדר שינה  קרוב אלי כאילו שומרת על שינה מתוקה  שלי.

הנה כמה תמונות מהחמודה ומתוקה שלי  ומהסדנא עכשין תבינו למה בובות טוסיק ! .

10 מחשבות על “סדנא בובות -Atelier poupee

  1. שרה,
    את מקסימה, ואני מאחלת לך בהצלחה ובהנאה רבה, כאן בבלוג ובכלל בחיים. ראיתי שיש לך בן זוג מפרגן ותומך, וזה מאוד חשוב. בעצם, זה הכי חשוב!
    לאט לאט הבלוג יתפרסם ברשת ותראי שיהיה לך גם קהל של קוראים נאמנים שנהנים לקרוא.
    תודה על הפרגון ורק כל טוב,
    יעל.

  2. היי שרה,
    תודה על הפרגון ועל המחמאות – אבל הצלחת הסדנא תלויה במידה רבה בבנות שמשתתפות בה, ואני חייבת לציין כי באותו הערב הייתה לנו חבורה מ-ק-ס-י-מ-ה, נכון?
    מאחלת לך המון הצלחה בהמשך הדרך, קוראים מכל הארץ (וגם מהעולם הגדול!), הרבה אירועים משמחים – ופוסטים מעניינים בעקבותיהם!
    אנה

      • איזה בובות חמודות ומצחיקות! יש להן מבט אמיתי, זה מדהים!
        את בטוחה שאת רוצה לחזור לכספים? נראה לי זמן טוב להסבה מקצועית בתחום האומנות!
        מחכה לראות עבודות בעיסת נייר…
        סבין

  3. שרה היקרה , תתחדשי עם הבלוג החדש, אין לי ספק שעם הזמן הוא יתמלא בהרבה תכנים ובהרבה יצירות -כבר התרשמתי שאת אוהבת ללמוד ולדעת ולצור דברים בידיים, שמחתי להכירך ותודה על הפירגון גם כן.
    כן בסדנה של אנה היכרנו ואת בסהכ' במרחק הליכה מהבית שלי- אבל כדי להכירך :)) היינו צריכות לגייס את אנה עם הסדנה הניפלאה שלה שנערכה בביתי. ככה זה אנשים טובים ניפגשים בהזדמנויות מיקריות.

להשאיר תגובה

