טיול שלי למרוקו -mon voyage au Maroc

השתמשתי בתמונת רקע לבלוג שלי  תמונה מעיר מוגדור שבמרוקו , עיר מולדתי של אבא שלי .

עבר כבר  הרבה זמן מאז  ,אבל זיכונות של הטיול עדיין איתי , זה הייה טיול ראשון  לבדי ,בלי המשפחה  רק  אני לבד  בחו"ל, לא עוד ביקור למשפחה ולא לצורך עבודה .

הייה לי צורך  לנסוע למרוקו ,אולי רציתי לראות (למרות שהייתי שם בגיל 6) מאיפה בא המשפחה שלי ,אבא ,וסבים משני צדדים. חיפשתי טיול מאורגן וכדי להקטין עלויות חפשתי לי שותפה לחדר. כך הכרתי את שולמית המדהימה ,מייד הייה קליק והפכנו להיות חברות טובות עד היום .

הטיול נמשך 9 ימים עברנו מעיר לעיר ,נסענו דרך ערי האטלסים ,ראינו כפרים מבוץ, אוזיס של ממש, שקשה להבין איך באמצע המדבר בחול יכול להתפתח גנים ירוקים . בקרנו בעיר שנראה כמו שוויץ , בתים  עם גגות רעפים ,ערובה  וחסידות שהחליטו לנוח שם לפני לעוף למרחקים ,הכל  ירוק  ופתום צץ  אגם קטן שקת שאפילו הברווזים לא מיזים להוציא קולות, הייה פשוט חלום של מקום .

השווקים הייו כמבן המקומות האהובים אלי , לקחנו יום שלם ושולמית ואני,בלי מדריך ורצנו לשוק במרקש כאילו אין מחר . מה לא קנינו ….  אבל המקום שריגש אותי במיוחד  הייה כמובן את העיר "מוגדור " עיר מולדת של סבים ואבא שלי ,לא יכולתי לא לחוש את המקום ,כל בית שראיינו ב"קאסבא" לא יכולתי לא לדמיין שאולי אחד מהם הייה של המשפחה שלי , כל כך התרגשתי כשהגענו לשם הרגשתי את הצורך לשוטט לבד בסמתאות כמעת בבכי חושבת על אבא שלי ז"ל וכמה הוא חסר לי  כבר 24 שנים ….

עכשיו קצת תמונות כדי לשתף אותכם בחויה ……

מצגת זאת דורשת JavaScript.

2 מחשבות על “טיול שלי למרוקו -mon voyage au Maroc

  1. מדהים !!! סוף סוף נכנסתי לבלוג היפיפה שלך. את מוכשרת גם בכתיבה וגם באמנות וגם בצניעות…….זה לא יאומן.!!! המשיכי .זה פשוט מרתק .
    אוהבת
    דינה

להשאיר תגובה

